Lépjen kapcsolatba velünk info@hk-green.hu

Vásárlás

HOGYAN LEHET RENDELNI?

A rendelés nagyon egyszerű: miután a szükséges termékeket a kosárba helyezte, kattintson a »Kosár megjelenítése« lehetőségre. Ezután át kell mennie a rendelési folyamaton (szállítási mód - fizetési mód - cím - megrendelés visszaigazolása).

KÖVETKERESKEDÉSED IS VAN?

A HK-green kizárólag online áruház. Nincsenek kőboltjaink, és még nem áll rendelkezésre katalógus vagy bemutatóterem.

KELL, HOGY REGISZTRÁLJAK, HOGY VÁSÁROLJAK VELED?

A nálunk történő vásárláshoz regisztráció nem szükséges.

A regisztráció előnye azonban az, hogy figyelemmel kísérheti a megrendelés állapotát, és bármikor megismerheti megrendelésének előzményeit. Adatait mentheti is, és új megrendelés kitöltésekor nem kell újra megadnia.

Láthatja megrendelésének aktuális állapotát, valamint nyomon követheti, hogy a szállítmány jelenleg hol tart szállítás alatt.

LEHET RENDELNI KÜLFÖLDRE?

A weboldalunkon megrendelt árukat az Európai Unió valamennyi tagállamába szállítjuk.

VÁLTOZHATOM, VAGY MEGSZÜHETEM A RENDELÉST?

A megrendelést bármikor megváltoztathatja vagy lemondhatja elküldése előtt, küldje el ezt a kérést az info@hk-green.hu e-mail címünkre, vagy telefonon a +421 2222 000 62 telefonszámon.

LEHETSÉGES TÖBB RENDELÉS ÖSSZEEGYEZÉSE?

Igen, de csak akkor, ha megrendelését még nem küldték el. A megrendelések összevonására vonatkozó kérelmet küldje el az info@hk-green.hu e-mail címre, vagy telefonon a +421 2222 000 62 telefonszámon.

HOGYAN TALÁLHATOK RENDELÉSEM ÁLLAPOTÁT?

Ha Ön regisztrált ügyfél, figyelheti megrendelésének állapotát, ha bejelentkezik oldalunkra a rendelési előzmények részben.

HOGYAN FIZETHETEK A MEGRENDELÉSÉRT?

Megrendelését utánvéttel, azaz készpénzben fizetheti közvetlenül a futárnak az áru átvételét követően, vagy a megrendelés elkészítését követően azonnal fizethet hitelkártyával vagy banki átutalással.

NEM KAPTAM A MEGRENDELÉS MEGERŐSÍTÉSÉT.

Ebben az esetben lehetséges, hogy a megrendelés készítésekor helytelenül hozta létre az e-mail címét, vagy a megerősítés a Spam (spam) címre érkezett, vagy valamilyen okból hibásan küldte a megrendelést, és rendszerünk nem regisztrálta.

Probléma esetén lépjen velünk kapcsolatba e-mailben az info@hk-green.hu címen, vagy telefonon a +421 2222 000 62 telefonszámon.

NEM VÁLASZOLT KÉRDÉSRE?

Ha a leggyakrabban feltett kérdések megválaszolása ellenére kapcsolatba kell lépnie velünk, akkor ezt megteheti az info@hk-green.hu e-mail címen vagy a +421 2222 000 62 telefonszámon.